mandag den 7. september 2015

Nyt design job

Jeg blev i foråret kontaktet af Lone og Ann Kristin, som sammen driver en scrapbutik i Norge, de ville høre om jeg havde lyst til at være designer for dem og jeg siger sjældent nej til nye udfordringer .Butik som både er en fysisk butik og en netbutik hedder Srappiness og har et meget stort udvalg af lækre scrapsager
Så i dag er det mit første indlæg på bloggen og så kommer der en tutorial og et andet indlæg i denne uge, hver 5. uge kan du følge mig på bloggen men hver uge vil der være designer der kommer med tutorial, skitseudfordringer eller anden  inspiration
Her er lidt smagsprøver på hvad du kan se hvis du besøger Scrappiness blog samt link til materialer.

Ønsker dig en dejlig efterårsdag
Pia


3 kommentarer:

Kirsten Eriksen sagde ...

Stort tillykke med dit nye job - noget jeg vil glæde mig til at følge. Jeg har ikke tidligere hørt om dem, men så at der som du skriver - både er en fysisk men også netbutik.Held og lykke.

Karin Dahl sagde ...

Gratulerer så mye Pia:)
Det er i denne butikken jeg handler en del,
da denne ligger like ved meg.
Gleder meg til å se dine fine kunstver der også:)
Ønsker deg også en fin høstkveld:)
Clemzy Karin d

nedergaard ( Lissy ) sagde ...


Ønsker dig også her et stort tillykke... kan godt forstå, de gerne vil have dig med, for du er så dygtig
Lækre sager du har lagt ud med

God dag til dig