torsdag den 23. juli 2015

gavepose

Jeg har lavet en gavepose som er dekoreret med papir fra Craftandyou design Vintage time og brugt denne skønne dies og hurtigt lige at lave en gavepose i det papir man ønsker


Til at få alle papir  dimser ud af den udstansede dies har jeg brugt dette fantasiske værktøj   som jeg  ved Luna hobby har fået hjem og som varmt kan anbefales, du slipper for alle papir stykker ligger over det hele, de bliver på måtten som så kan rystes ud i skraldespanden
Du må have en dejlig dag
Pia
 


3 kommentarer:

Kort og Søm sagde ...

Veldig fin gavepose du har laget :)

God sommer til deg!

Sivic sagde ...

Kjempefin gavepose!
Kjekk dies til å lage posen med .
I kveld har jeg kost meg og sett lenge i bloggen din, utrolig mye fint du har laget!
Ha en fin sommer,klem

Gitte sagde ...

Rigtig sød gavepose.