søndag den 14. december 2014

Vintage julekort

Endnu et vintage julekort som har været publiseret i Ett Trykk s julehæfte
Hvis nogen kan fortælle hvordan jeg slår koden fra , vil jeg blive glad ,har prøvet i indstillinger men kan ikke se at der et sted hvor de kan sås fra men jeg har hørt fra jer at man bare kan skrive i kommentar felt og så udgiv uden at skrive de besværlige koder men vil gerne have dem væk, blogger har åbenbart selv valgt at sætte dem på , kan høre fra flere at deres også er kommet uden de har bedt om det
Du må have en dejlig søndag
Pia

10 kommentarer:

Happymade sagde ...

Sikke et dejligt kort.
Årh ja, de koder er da trælse. Jeg kan ikke huske, hvordan de slås fra. Men giver lyd, hvis det popper op.
Ønsker dig en dejlig advents søndag. Kh. Anette

Anne-Eddie sagde ...

Kjempefint kort!
Koden er det bare å ikke bry seg om, som du sier. Det går greit å overse den! Klem fra Anne-Eddie ;)

Annette / aka sagde ...

Super flot og julet kort !

Annette / aka sagde ...

Jeg skrev overhovedet ikke nogen tal, og det gjorde ingen forskel. Men hvordan og hvorfor nogen har og andre ikke har.....det rækker mine evner ikke til at ændre.

Vibeke sagde ...

Jeg bare elsker det du lager, å følger deg nesten hver dag, på bloggen din<3 Jeg prøver meg litt
forsiktig,å lar meg ofte insprere av deg. EN VARM JULEKLEM FRA NORD NORGE :)

Maryann Laursen sagde ...

Et fantastisk flot kort igen her Pia.
Jeg kan ikke finde ud hvordan man får de koder væk, men man kan sagtens give kommentarer uden at bruge dem, det gør jeg selv alle vegne, men tror man er nødt til at vente på at Blogger får rettet deres fadæser her med at få dem væk desværre, da jeg synes alt of alle stiller det spørgsmål, men tilsyneladende ved ingen hvordan man får dem væk igen. Desværre ville gerne ha hjulpet, hvi bare jeg kunne.

Gitte sagde ...

Et utrolig smukt julekort du har lavet.
Rigtig god 3. søndag i advent
Knus

KFE Design sagde ...

Endnu et virkelig flot julekort.

Annette sagde ...

Super skønt julekort du har lavet, det kan jeg rigtig godt lide:-)
1000 tak for din forklaring til mit spørgsmål, den er jeg meget glad for, det skal jeg helt klar prøve:-)
God uge

Bodil sagde ...

Nydelig julekort :)
klem :)