mandag den 7. november 2011

Forever Santa / BLOG CANDY

Inkido har en blogcandy hvor du har chancen for at vinde den helt nye fantastiske  juleserie , så hvis du har lyst til at deltage  så kan du læse mere HER om reglerne for at  deltage
Jeg fik lavet 2 kort og en tag på SAM med de nye jule papirer fra inkido som jeg viser når jeg får taget nogle billeder.
Det var rigtig hyggeligt at hilse på blog venner og jeg fik shoppet flere af de små Tim Holtz dies,bilen, rensdyret, blonden og gine som er fantastiske til tag og kort
Jeg fik også shoppet til kalender gaver som jeg skal bytte med Anne Kristine fra Norge, det bliver en dejlig julemåned med pakke hver dag.
Ellers går der meget tid med at renovere kolonihavehuset, kigge på og få valgt nye gulve, planlægge hvad der skal bruges og hvilke elementer der skal være i køkkenet og badeværelset så min tid til scrap er lidt mindre end den plejer at være.
Du må have en god aften 
knus Pia


5 kommentarer:

lam sagde ...

Det lyder som en hyggelig weekend og de papir er da for skønne. Glæder mig til at se dine kort

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super lækker candy. At renovere et kolonihave hus tager sin tid, men er da så hyggeligt... det er jo næsten som at scrappe, bare i større malestok :-) alt skal jo passe sammen.

Fortsat god arbejdslyst

Maryann Laursen sagde ...

WOW de papirer er bare fantastiske og sååååååååå skønne. Jeg elsker bare alt ved jul og da jeg også er helt vild med papir, blir det bare ikke meget bedre end det her. De er bare helt eminente.
held og lykke med kolonihavehuset også, det er hårdt arbejde, men bare helt fantastisk når man endelig er færdig. Vi er næsten færdig med en kæmpe renovering af en af vores længer ude på vores lile nedlagte landbrug, og snart har jeg et helt nyt kæmpe hobbyrum derude, det blitr bare helt fantastisk he he

Marimer sagde ...

Ahora lo primero es tu casa que tiene que ser dirigida con tu maravilloso gusto, luego seguro que te pones al dia rapidamente.
Besitos, que todo te salga bien.

Anneke sagde ...

what a beautiful giveaway Pia, if that is what i understand.
you can count me in.
and your latest work and cards are gorgeous for christmas.
hugs!