søndag den 20. april 2008

Ny header

Idag har været en helt vidunderlig dag , vi har siddet på vores terrasse og nydt solen hele eftermiddagen. Her til aften har jeg lavet et par kort og prøvet at pakke lidt sammen til ScrapEvent i weekenden( skal prøve at begrænse mig), glæder mig til igen at opleve at være så mange scrappere sammen og til de fantastiske kurser.Kom til at se på min blog header og synes også den trængte til at se lidt sommerlig ud. Jeg har lige lavet inspiration til maj mdrs pakken hos scrapshop og der brugt lyserød( som ellers ikke lige er mine farver)men må alligevel være blevet inspireret siden jeg har grebet fat i det lyserøde papir. God søndag aften og hyggeligt at du kiggede forbi.

18 kommentarer:

lam sagde ...

wow du har godt nok været kreativ med headeren. Super flot ser det ud.

Annette sagde ...

Super flot ny header du har lavet. Selvom jeg heller ikke er meget til lyserød, syntes jeg den er super fantastisk.

Spændende at se hvad du har lavet til maj-månedspakken.

Anonym sagde ...

ihh jeg synes den er rigtig fin!! kan nu ogå godt lide lyserød ;)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Dejlig frisk og glad header.

maria sagde ...

wow en super flot header du har fået lavet.
ja jeg er jo vild med lyserøg :0)

Charlotte Ravn sagde ...

Ih sikke en fin header, jeg skal da vist også snart have mig en ny!
Jahhhhhh nu er det lige om snart vi skal til Sverige, jeg er også begyndt, at tænke over hvad jeg skal have med..vi skal være 4 i bilen, så der skal pakkes let! Glæder mig til at se dig derovre!

billedmager sagde ...

Det ser rigtig fint ud.

Jette W sagde ...

Den er blevet meget flot.
Jeg er også begyndt at pakke lidt til ScrapEvent i weekend.
Glæde mig til at se, hvad du har lavet til mdr. pakken.

Anne Bente sagde ...

åhhhh såååå utrolig flot header du har lavet :)

Unknown sagde ...

Rigtig flot header du har lavet.
Håber du må få en rigtig super weekend i det svenske

Linda sagde ...

Hvor ser den da helt kanon godt ud. Glad med dejlige lyde farver.
Rigtig god tur til Sverige, glæder mig til at læse om hvad i har oplevet.

Netti sagde ...

hvor ser den header flot ud. Jeg ville ønske jeg kunne lave sådan een. Den ser vildt kreativ ud.

Dorit sagde ...

Oh så flot, dejligt mix at alt, kan særlig godt li' dine sorte fugle.
Pakke til Scrapevent !?, jamen vi skal faktisk kun pakke basissagerne for vi får jo alt materiale til kurserne... nå ja lidt skal der jo med til crop'en. Sidste gang havde vi ALT for meget med !! Håber jeg husker at begrænse mig.

fie & Co sagde ...

Det var dog en dejlig header du har lavet;0) Lækker sammensætning af det hele!

Unknown sagde ...

Dejlig og sommerlig header.

Tanja sagde ...

Hej Pia...
Du er hermed blevet tildelt en Award!!!
Tjek ind på min blog og hent den.... :o)
Scrapknuzzz Tanja

Charlotte sagde ...

Det blev så lækkert med den lyserøde farve! Meget, meget flot header med mange lækre små detaljer. Det ser godt ud!! :-)

Kornum sagde ...

Flot ny header du har lavet,og skøn
i lyserød.