lørdag den 22. marts 2008

Findus i sneen

Et billede af Findus ,vores main coon kat der var den første der trådte ud på terassen i dyb sne, som heldigvis hurtigt forsvandt, jeg vil ha' forår og ikke se mine forårsblomster dækket med sne.Hvis du vil se en sød killing af slagsen skal Charlotte Ravns blog besøges, den er noget af det mest nuttede.
Jeg har efter en total scrapper blog fået lavet mit 6. bidrag til multiscraps udfordring, tror måske det har noget at gøre med at jeg også har skulle forberede mig til den mundtlige eksamen nu på torsdag, afleverede den skriftlige fagprøve den 14 marts, så det er kun blevet til lidt ATC kort, har nu fået lavet 75 stk, det er rigtig hyggelig at sidde med. God lørdag og tak fordi du kiggede forbi.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er det bare et superskønt foto ! Og en meget fotogen kat du har :O) Skønt skønt ... det skal da scrappes, hva ?

Karin sagde ...

Findus ser nu også sød og kæk ud
:-)
Scrappers blog... hmmm det er vist ikke ret længe ;-)

Netti sagde ...

hvor er det bare et lækket billede :o) Findus er skam en lækker kat :o)

Conny sagde ...

Jeg synes mis ser lidt misfornøjet ud, det jo er heller noget den oplever hver dag.

Charlotte Ravn sagde ...

Åh han er så lækker, de er nogle skønne katte de Maine Coons! Min lille dreng må ikke komme ud endnu, så han har ikke oplevet sneen, det må vente til næste år! Spændende om han kan li' det, for vand kan han godt li' at rulle sig i..det skøre kræ!

Kirsten Gro sagde ...

Det er dog et pragtfuldt foto du har taget! Det kan der blive et rigtig godt LO ud af.

Unknown sagde ...

Dejligt billede og dejlig kat.
Held og lykke med eksamen

Sine sagde ...

Hvor er han fin den lille Findus. Det ser ud til at vejret passer ham glimrende.. :D

Betina Olesen sagde ...

Lækker mis og et lækkert billede.... ;-) ikke at jeg kender noget til main coons, den er bare sød....LOL

Hygge fra Betina